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オーストラリアからのオーダー!RCM-649 Z1000MK2 (最終回)

こんにちは、サンクチュアリー本店の中村です。

Hello, this is Nakamura, the representative of AC Sanctuary Main Store.

オーストラリアのMr.John Lewisからオーダーを頂きました、
RCM‐649 Z1000MK2 最終回!

This is the RCM-649 Z1000MK2 (Last Part), ordered by Mr. John Lewis from Australia!

完成したRCM-649 Z1000MK2です。

The completed RCM-649 Z1000MK2

前後輪17インチホイールシャシーで製作されたZ1000MK2。

The Z1000MK2 is built with a 17-inch wheel chassis for both front and rear wheels.

各部の仕様や色など、オーストラリア在住 Mr.John Lewisからの
指定でオーダーメイド製作した車両です!

This custom-made vehicle was built according to the specifications and colors specified by Mr. John Lewis, who resides in Australia!

O・Zレーシングホイール、Bremboブレーキ、OHLINSサスと、
足回りは全て世界選手権で採用されているメーカーの逸品で統一。

The suspension system is fully outfitted with components used in world championship racing, including O.Z Racing wheels, Brembo brakes, and Öhlins suspension.

ハイスペックラジアルタイヤはリアのサイズ190で迫力あるリアビュー。

The high-performance radial rear tire, with a size of 190mm, gives the bike a commanding rear presence.

エンジンにも力を注ぎました。
ブラック深底オイルパンはトロコイドオイルポンプとのコンビネーションで
このエンジンに力が注がれている事が伺えます。

Special attention was given to the engine.
The deep black oil pan functions as a combination unit with a trochoid oil pump, demonstrating the dedication to enhancing the engine’s performance.

内燃機加工は全てDiNxによる作業。
エンジンの完成度は内燃機加工の仕上がりこそが精度が決め手になるので
RCMでは手抜かりのない技術者が担当しています。

All engine machining was performed by DiNx.
Since the completeness of the engine is determined by the finishing precision of internal combustion engine, RCM ensures that only highly skilled technicians handle the process without compromise.

サンクチュアリーオリジナルNew6速クロストランスミッションは
フラットな形状のドライブスプロケットを21mm外側の位置へ固定。
New6速クロストランスミッション ドライブチェーンEVOシステムを
組み込みました。

The Sanctuary original New 6-speed Cross Transmission positions the flat-shaped drive sprocket 21mm outward.
It also incorporates the New 6-speed Cross Transmission Drive Chain Evolution System Kit.

ドライブチェーンの軌道位置を21mm外へ設定した上で、更に細身の
ドライブチェーンEK530RCMを採用。
この組み合わせで始めてZ系車両のリアタイヤを太くする事が出来ます。

The drive chain trajectory has been set 21mm outward, utilizing a slimmer EK530RCM drive chain.
This combination allows Z-series motorcycles to accommodate a wider rear tire.

こうして完成したRCM-649 Z1000MK2。
先日開催された横浜ノスタルジック2Days、そして3月に開催される
大阪MCショーと東京MCショーのEKチェーンさんブースに展示!

Finally, the completed RCM-649 Z1000MK2
was exhibited at the Yokohama Nostalgic 2Days event and will also be displayed at the EK Chain booth during the Osaka Motorcycle Show and Tokyo Motorcycle Show in March!

MCショー開催前に試乗テストする為、日本で一端登録を行いました。
3月上旬に実際に乗って各部を点検し日本での登録を抹消して輸出されます。

Before the MC Show, the motorcycle was temporarily registered in Japan for test riding.
In early March, we will perform a test ride and inspect all parts. Afterward, it will be deregistered in Japan before export.

Mr.John Lewis!
大変お待たせしました!

3月28日~30日に開催される東京MCショーが終わって
翌日の3月31日か、もしくは4月1日には輸出できます!
その時期が近くなりましたら連絡を取り合いましょう!

ありがとうございました!

Mr. John Lewis, we sincerely appreciate your patience!
After the Tokyo MC Show, which runs from March 28 to 30, we will be able to export your motorcycle on March 31 or April 1.
As we approach the shipping date, let’s stay in touch.

Thank you very much!

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この記事を書いた人

RCM(リアル・コンプリート・マシン)製作、Z1、Z2、Ninja(ニンジャ)、Katana(カタナ)等のカスタム専門ショップ。

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